Deasy Natalina feat Lawa Nie Geng - Aduh Aduh Sayang Chord

Deasy Natalina feat Lawa Nie Geng - Aduh Aduh Sayang Chord - Haloooo Sahabat Buku Diary Sofea. Pada Sharing kali ini, BDS akan berbagi artikel yang berjudul "Deasy Natalina feat Lawa Nie Geng - Aduh Aduh Sayang Chord". Semoga Artikel yang berjudul Deasy Natalina feat Lawa Nie Geng - Aduh Aduh Sayang Chord bisa menambah wawasan Anda dalam hal bermusik.

Artikel Serupa


Deasy Natalina feat Lawa Nie Geng - Aduh Aduh Sayang Chord

Am G F Am-G

Am G F Am-G
Seringkali kita bertengkar namun tiada jalannya
Am G F Am-G
Seringkali perbalahan kita dua tiada penamatnya
Am G
Setidak engkau mengerti apa terjadi
F Am-G
Aku bosan bila silap sama kau buat lagi

Am
Aduh aduh sayang, kenapa kau curang
G
Aduh aduh sayang, kenapa kau ulang
F
Aduh aduh sayang, sayang
Am-G
Aduh aduh sayang, sayang

Ulang Aduh aduh sayang....


Am
Selalu sikap kau sendirian menjadi ancaman
G
Pantas berselindung di sebalik alasan
F
Tidak diperlukan bila kau sibuk berpelukan
Am-G
Itu andaian tapi tiada keputusan

Am
Ingin aku rungkai apa yang tersirat
G
Menyirat bila aku lihat kau meligat
F
Dengan dia engkau meliat aku meluat
Am-G
Tak keruan luka kau beri tak terubat

Am
Cuma aku minta kau beri satu jawapan
G
Kenapa berpacaran kalau tak mampu bertahan
F
Sulitnya kita mencuba kawal keadaan
Am-G
Tiap hari kita cari tapi tiada bersama


Am
Mengapa sahabat aku yang kedua
G
Mengapa bertiga aku mahu berdua
F
Aku nak stop now no more terus tukar nombor
Am-G
Aku gerak solo and you said

Ulang Aduh aduh sayang.... 2x

F G
Tetapi aku masih percaya
F G
Aku rindu tingkah laku ringkas manjamu
F G
Tapi engkau harus percaya
Am
Kita tak akan sama seperti dulu

Ulang Aduh aduh sayang.... 4x

Request by Azree


Anda telah membaca Artikel yang berjudul "Deasy Natalina feat Lawa Nie Geng - Aduh Aduh Sayang Chord"


Terima Kasih telah berkunjung ke blog BDS dan membaca artikel yang berjudul Deasy Natalina feat Lawa Nie Geng - Aduh Aduh Sayang Chord dengan permalink http://bukudiarysofea.blogspot.com/2016/05/deasy-natalina-feat-lawa-nie-geng-aduh.html. Tanks

Tag : , , ,

0 Response to "Deasy Natalina feat Lawa Nie Geng - Aduh Aduh Sayang Chord"

Post a Comment